lördag 11 juni 2011

Klockan är ett på natten och jag ska vara på jobbet om åtta timmar, men utanför mitt
fönster så firar alla studenter i vita mössor och sjunger ett evigt shala la la la. Känns som att jag inte kommer att få sova på några timmar, men vet ni? Det gör ingenting. Studenten är till för att firas och jag hoppas att dom firar ordentligt och har en av livets bästa dagar. För det hade jag.

Och vet ni?
Även om det är ett stridsfält utanför så har jag det vindstilla i själen.
Dom två senaste dagarna har jag spenderat på stranden med finaste vännerna och
kvällarna och nätterna har jag spenderat med Honom. Och om några timmar kommer han tillbaka till mig igen.

Och resan till London närmar sig med stormsteg.

Jag är så hel, så fullständigt hel.



Min student - 09

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar